Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Комплектація
- Спеціальна двокамерна колба-тестер;
- Рідина для тестера витоків 250 мл (JTC-1236L);
- Резервна пляшечка для рідини 250 мл;
- Перехідник з швидкознімним з'єднувачем;
- Гумова груша для стравлювання повітря;
Опис
- Набір являє собою діагностичний пристрій – тестер, з допомогою якого можна визначити змісту вихлопних газів в охолоджуючої рідини системи охолодження двигуна автомобіля. Наявність вихлопних газів побічно свідчить про проблеми пов'язаних з мікротріщинами в камері згоряння або нещільної прилеглої прокладки між блоком двигуна і ГБЦ і т. п., що зазвичай виникають після перегріву двигуна.
- Перевірка проводиться при роботі двигуна на холостому ходу.
- Місце витоку визначається шляхом відключення однієї свічки запалювання за один раз, і проведення повторного випробування.
- Рекомендується використовувати разом з тестером JTC-1005.
Призначення
- Діагностика двигунів внутрішнього згоряння, як з бензиновим, так і дизельним уприскуванням; тест на визначення вмісту в охолоджуючої рідини вихлопних газів.
Принцип дії
- Відпрацьовані гази, при прониканні у систему охолодження двигуна, накопичуються в «повітряній подушці» радіатора або розширювального бачка. Тестер аналізує склад цього повітря, і тестова рідина змінює колір з блакитного на жовтий, при наявності CO2 в повітрі для бензинових двигунів, і на зелений, при наявності CO2 в повітрі для дизельних двигунів. Звичайний метод часто дає неправильний результат, так як присутні в повітрі частинки лугу можуть нейтралізувати ефект присутності З2, показуючи що витоку немає, коли вона присутня. Ці частинки абсорбуються першою камерою тестера, яка діє як фільтр, дозволяючи лише повітрю і З2 досягати другий — верхньої камери. Якщо рідина у верхній камері змінює колір на жовтий чи зелений, це факт свідчить про наявність СО2 в антифризі.