Набір для вимірювання тиску палива в інжекторних магістралях автомобіля Aeroforce AE-A1011
Тестер для вимірювання тиску палива в інжекторних магістралях Aeroforce AE-A1011 із перепускним клапаном, що дозволяє скидати залишковий тиск. Найбільш універсальний та популярний у автомеханіків набір для діагностики.
Комплектується великою кількістю перехідників та адаптерів (більше 40 од.) для підключення практично до більш ніж 700 різних автомобілів, манометром з ціною поділу 0,1 Bar та акриловим склом, діапазон вимірювань якого 0..10 Bar (0..140 Psi). У наборі є перехідники для ВАЗ, ГАЗ.
Застосування Aeroforce AE-A1011
Тестер допоможе перевірити, чи працює регулятор тиску, паливний насос і фільтр, дозатор палива. За допомогою цього набору можна перевірити тиск у паливній системі для автомобілів з Європи, Південної Кореї, Китаю, які оснащені електронним, механічними і навіть моноуприскуванням. Зручна швидкознімна конструкція дозволяє легко змінювати адаптери та перехідники. Усі адаптери мають золотники, які роблять з'єднання з елементами паливної системи безпечним. Комплект оснащений системою скидання тиску та рідини, у вигляді клапана та прозорої трубки, яка дозволяє відводити паливо у разі повторного виміру.
Для перевірки тиску палива в рампі двигуна манометр підключається безпосередньо в самій рампі і включається запалювання, при цьому тиск палива має бути в межах 6 бар. Для того, щоб перевірити безпосередньо паливний насос, тестер можна підключити до розрізу паливної магістралі від насоса до фільтра.
Якщо необхідно виміряти тиск бензонасоса, то манометр приєднується до паливної рампи, перекривається зливна магістраль, а бензонасос вмикається на кілька секунд. У період включення бензинового насоса значення на манометрі має становити щонайменше 6 бар. Для перевірки регулятора тиску необхідно: підключити манометр до рампи, запустити двигун та контролювати значення манометра при працюючому двигуні.
Тиск має бути приблизно 3 бар, але це значення варіюється в залежності від моделі автотранспортного засобу. Після запуску двигуна варто відключити вакуумний шланг від регулятора, що перевіряється. Якщо прилад справний, значення на манометрі збільшиться на півбара. Перед перевіркою бажано переконатися у відсутності повітряних бульбашок, бензинової піни на вході до паливної рампи.
Набір для вимірювання тиску палива в інжекторних магістралях досить простий в експлуатації, що робить його доступним як серед автолюбителів, так і професійним майстрам СТО.